De Reshare store is een tweedehands kledingwinkel van het Leger des Heils. In de winkel wordt tweedehands kleding aangeboden aan iemand die misschien weinig te besteden heeft of iemand die kleding zoekt waar een verhaal achter zit. Tegelijkertijd bieden de tweedehands kledingwinkels werk aan mensen die buiten de samenleving dreigen te vallen. Mensen die moeilijk aan een baan kunnen komen en / of begeleiding nodig hebben.
Yuna werkt al vele jaren voor het Leger des Heils en ook de kleding inzamelingstak Reshare. De positieve ervaring vanuit deze projecten hebben zich ook vertaald naar de vraag of wij de website voor de Reshare stores konden ontwikkelen.
Bezoek deze websiteVoor de fysieke winkels is er eerder een eigen huisstijl ontwikkeld die wij hebben deze vertaald naar een online presentatie.
Omdat de winkels enkelstuks unieke kleding verkopen is het lastig om middels een webshop of een collectie aan te geven wat er in de winkel te koop is. Toch was er de wens om continu een beeld te kunnen geven van de aanwezige kleding opties.
Als oplossing hebben we een koppeling gemaakt met het Instagram account van de Reshare Stores. Medewerkers in de diverse locaties kunnen nu eenvoudig een snapshot maken van een uniek product, dat vervolgens automatisch verschijnt op de website. Resultaat hiervan is een dagelijks wisselende en dynamische homepage en een grotere verbondenheid tussen de website, medewerkers en klanten.
Naast deze impressie geeft de site ook informatie over het het concept en een overzicht van vestigingen.
Heb je een vraag, een plan, of een probleem? Laten we het er eens over hebben!
Neem gerust contact met ons op voor een gesprek, een offerte of een kop koffie!
Bel: +31 (0)10 425 58 54 of maak gebruik van onderstaand formulier.